Formulář pro uplatnění reklamace
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: Fanstore.cz
Společnost: Fansport Stores s.r.o.
Se sídlem: Kosmonautů 1243, 38601 Strakonice
IČ/DIČ: 04269934 / CZ04269934
E-mailová adresa: info@fanstore.cz
Telefonní číslo: +420 722 375 300
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
Můj telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
dne _ _ . _ _ . _ _ _ _ jsem ve Vašem obchodě Fanstore.cz vytvořil(a) objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem (oprava, výměna, popř. jiný způsob…):
-
Datum obdržení zboží:
-
Číslo objednávky:
-
Jméno a příjmení spotřebitele:
-
Adresa spotřebitele:
-
Email:
-
Telefon:
V …………………………………………., Dne ………………………………………
______________________________________
Podpis spotřebitele
Seznam příloh:
________________________________________________________
Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.
**********************************
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.
****************************************************************************************
Formulář pro odstoupení od smlouvy
Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).
Adresát
Internetový obchod: Fanstore.cz
Společnost: Fansport Stores s.r.o.
Se sídlem: Kosmonautů 1243, 38601 Strakonice
IČ/DIČ: 04269934
E-mailová adresa: info@fanstore.cz
Telefonní číslo: 722 375 300
Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží: ………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………
Datum objednání:
Datum obdržení:
Číslo objednávky:
Jméno a příjmení spotřebitele:
Adresa spotřebitele:
Email:
Telefon:
Důvod vrácení zboží: ……………………………………………………………………………………….......
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Kupní cenu požaduji vrátit : *)
-
bezhotovostním převodem na účet č.:
-
v hotovosti na níže uvedené adrese (Hartigova 98, 13000 Praha 3)
Adresa pro zaslání formuláře a vráceného zboží:
Josef Kulha - Fanstore.cz
Hartigova 98
13000 Praha 3
V ……………………. Dne ………………….
Podpis ……………….
Jméno a příjmení spotřebitele ……………………………….....
*) Zvolený způsob zakroužkujte, popř. doplňte požadovanými údaji (č. účtu atd.)
U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu má kupující – nepodnikatel-fyzická osoba podle občanského zákoníku právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené, nést znaky používání či jinak znehodnocené a musí být zabalené v originálních obalech spolu s veškerým příslušenstvím. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty, jmenovitě především doklad o koupi.
Peníze budou vráceny po kontrole vráceného zboží nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dnů. Příslušná částka zahrnuje cenu zboží a náklady na dodání ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Dle ustanovení § 1837 odstavce d, Zákon č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku nelze odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. Konkrétně se jedná např. o zboží dodatečně potištěné nebo přímo vyrobené na zakázku - s čísly, jmény či jiným potiskem dle přání zákazníka.
Informace týkající se řešení sporů online podle čl. 14, odst. 1 ODR (nařízení pro řešení sporů online):
Evropská komise dává spotřebitelům možnost řešit spory online na jedné ze svých platforem, a to na základě čl. 14, odst. 1 nařízení ODR. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) slouží jako portál, kde mohou zákazníci dosáhnout mimosoudního vyrovnání ve sporech plynoucích z online nákupů a kontraktů na služby.